Dr. Fülöp Nikoletta - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Dr. Fülöp Nikoletta
Menü megjelenítése
Dr. Fülöp Nikoletta
Utolsó frissítés: 2024 március 15.
Név: Dr. Fülöp Nikoletta
Beosztás / munkakör: egyetemi docens
Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD, 2012
Telefonszám:
E-mail cím: fulop.nikoletta@uni-mate.hu
Tanszék neve: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):
2010. –2014: Egyetemi tanársegéd, Kaposvári Egyetem, GTK, Marketing és Kereskedelem Tanszék, Kaposvár
2014. –2021: egyetemi adjunktus, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Kaposvár Campus, Gazdaságtudományi Intézet, Marketing és Kereskedelmi Tanszék
2021. –jelenleg: egyetemi docens, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Kaposvári Campus, Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet, Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve ):
2007. –2010: PhD, Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Kaposvári Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola, Kaposvár
2002. –2007: MSc, Gazdasági agrármérnök, élelmiszergazdaság és marketing szakirány
Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár
2001. –2002: OKJ, Kisvállalkozások gazdasági ügyintézője
School of Business Üzleti Szakképző Iskola, Zalaegerszeg
Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban): Agrármarketing, fogyasztói magatartás
Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):
Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra):
Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára):
https://vm.mtmt.hu//www/index.php?AuthorID=10032846
Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak):
Marketing, Fogyasztói magatartás, Termék- és szolgáltatásmarketing, Marketingkutatás, Réspiaci termékek marketingje, Kereskedelmi és értékesítési ismeretek
Választható szakdolgozati témák ( max. 5 db):
Alternatív táplálkozási szokások vizsgálata
Fogyasztói szokások vizsgálata a valamely élelmiszercsoport piacán
Valamely választott generáció fogyasztói szokásainak vizsgálata