Dr. Fülöp Nikoletta

Menü megjelenítése

Dr. Fülöp Nikoletta

Utolsó frissítés: 2024 március 15.


 

Név: Dr. Fülöp Nikoletta

Beosztás / munkakör: egyetemi docens

Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD, 2012

Telefonszám:

E-mail cím: fulop.nikoletta@uni-mate.hu

Tanszék neve: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):

2010. –2014: Egyetemi tanársegéd, Kaposvári Egyetem, GTK, Marketing és Kereskedelem Tanszék, Kaposvár

2014. –2021: egyetemi adjunktus, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Kaposvár Campus, Gazdaságtudományi Intézet, Marketing és Kereskedelmi Tanszék

2021. –jelenleg: egyetemi docens, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Kaposvári Campus, Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet, Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve ):

2007. –2010: PhD, Gazdálkodás- és szervezéstudományok

Kaposvári Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola, Kaposvár

2002. –2007: MSc, Gazdasági agrármérnök, élelmiszergazdaság és marketing szakirány

Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár

2001. –2002: OKJ, Kisvállalkozások gazdasági ügyintézője

School of Business Üzleti Szakképző Iskola, Zalaegerszeg

Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban): Agrármarketing, fogyasztói magatartás

Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):

Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra):  

Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára):

https://vm.mtmt.hu//www/index.php?AuthorID=10032846

Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak):

Marketing, Fogyasztói magatartás, Termék- és szolgáltatásmarketing, Marketingkutatás, Réspiaci termékek marketingje, Kereskedelmi és értékesítési ismeretek

Választható szakdolgozati témák ( max. 5 db):

Alternatív táplálkozási szokások vizsgálata

Fogyasztói szokások vizsgálata a valamely élelmiszercsoport piacán

Valamely választott generáció fogyasztói szokásainak vizsgálata