Dr. Papp János

Dr. Papp János

Utolsó frissítés: 2022 október 20.


​​​​​​​
Dr. Papp János
egyetemi docens
PhD, 1992
tel.: +36 28 522 000 / 1986
e-mail: papp.janos@uni-mate.hu​​​​​​​
          
​​​​​​​A dolgok és a világ emberközpontú szemlélete fontos számomra. Vallom nem jól, hanem jót kell tenni, bármibe is fogunk bele. Körülöttem minden jó és rossz dolog eredője az idő. Ehhez is sok idő kellett, hogy erre magam is rájöjjek. 37 év után most már ezt is leírhatom.

Szervezeti egység: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai végzettségek, képesitések:

  • Gödöllői Agrártudományi Egyetem Üzemszervezési Szak, 1980-1985
  • Végzettség: okleveles üzemszervező agrármérnök, mérlegképes könyvelő
  • Gödöllői Agrártudományi Egyetem, 1986-1988: okleveles külgazdasági szakmérnök

Nemzetközi képzések:

  • Univerversity Wageningen- University of Gödöllő, 1992: Marketing management
  • ​​​​​​​Land O' Lakes, Inc.-University of Gödöllő, 1992: A marketing korszerű elvei
  • Land O' Lakes, Inc.-University of Gödöllő, 1993: Logisztika
  • Land O' Lakes, Inc.- University of Gödöllő,1995: Training of trainers
  • ​​​​​​​CORNELL University The NY. St. College of Agriculture and Life Sciences International Agricultural Programm,
  • Agricultural and Food Marketing, 1996

Tagság szakmai szervezetekben:

  • ​​​​​​​1991-  Magyar Reklámszövetség
  • 1995-  Magyar Marketing Szövetség  Oktatók Klubja
  • 1996-  EAAE

Munkahelyek és beosztások:

  • 1985-1988: Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrárgazdaságtani Tanszék, Tanszéki mérnök
  • 1988-1989: Pártalkalmazott, Tanszéki mérnök (másodállásban)
  • 1989-1995: Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék, Egyetemi tanársegéd
  • 1995-1997: Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék, Egyetemi adjunktus
  • 1997 - : Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék, Egyetemi docens
  • 2000 - : SZIE, Marketing és Menedzsment Tanszék tanszékvezető

Oktatott tárgyak:

  • AGRÁRMARKETING (GTK)                     
  • TERMÉKMARKETING (FKG, MTK,KTI)                  
  • MARKETING MENEDZSMENT(GTK, FGK)
  • MARKETING STRATÉGIA (FKG, KVA)
  • MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ (GTK)  

Főbb kutatási témák:
•    ÉLELMISZERFOGYASZTÓI  MAGATARTÁS
•    MARKETING KOMMUNIKÁCÓS ESZKÖZÖK
•    BOR MARKETING

Fontosabb kutatási pályázatokon való részvétel:
•    OTKA 1991-94 Élelmiszerfogyasztói magatartási minták
•    OTKA 1992-94 Szervezeti piaci magatartás
•    OTKA 1995-97 Élelmiszerfogyasztói magatartási minták
•    OTKA 2000-03 A bor értékének marketing eszközökkel befolyásolható elemei
    
Rereleváns konzultációs munkák:

  • 1993: Kopconsult Kft. Marketing felmérés Németországban , A magyar borok keresleteről
  • 1993: Atlaszpark, megvalósíthatósági tanulmány Expo rendezvénypályázat, Atlaszpark Kft.
  • 1994: Chinoin, A sajtgyártással foglalkozó tejipari vállalatok helyzete Magyarországon   
  • 1995: Kékkúti ásványvizek  piaci helyzetének kiskereskedői körben történő felmérése,  KÉKKÚT Rt.
  • 1996: KÉKKÚT Rt. termékmenedzseri kérdőiveire alapozott marketinginformációs rendszere, KÉKKÚT Rt.
  • 1997: Zwack Rt. kiskereskedelmi szakbolthálózat felmérése
  • 1997:  Wolf Bergsrtasse INTERSNACKS  Márkaelemzés
  • 1999: NOVARTIS vetőmag piac kutasok
  • 2000:  NOVARTIS vetőmag piac kutasok
  • 2000-2015: Innovációs kutatások
  • 2019:  Kürt Zrt., Vállalati stratégiai tanácsadás

Publikációk:

  1. Tudományos közlemények: ITT
  2. Jegyzet:

        Papp J. – Szabó Z.(2003): Marketing kommunikáció I, SZIE, GTK, Egyetemi Jegyzet, Levelező Tagozat, Gödöllő, 2003
    ​​​​​​​    Papp J. (2003): Marketing kommunikáció II, SZIE, GTK, Egyetemi Jegyzet, Levelező Tagozat, Gödöllő, 2004
        Papp J. – Szabó Z.(2003): Marketing stratégiák, SZIE, GTK, Egyetemi Jegyzet, Levelező Tagozat, Gödöllő, 2003
    ​​​​​​​    Papp János et.all: Marketing (Szerk : Horváth Á._Lehota J.), 2006 SZIE, GTK jegyzet

Választható szakdolgozati témák:

  • Vállalatok átfogó marketing elemzése, tervezés
  • Marketingkommuniációs tevékenységek elemzése
  • Termékmarketing vizsgálata