Dr. Papp János - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Dr. Papp János
Dr. Papp János
Last modified: 20. October 2022
Dr. Papp János
egyetemi docens
PhD, 1992
tel.: +36 28 522 000 / 1986
e-mail: papp.janos@uni-mate.hu
A dolgok és a világ emberközpontú szemlélete fontos számomra. Vallom nem jól, hanem jót kell tenni, bármibe is fogunk bele. Körülöttem minden jó és rossz dolog eredője az idő. Ehhez is sok idő kellett, hogy erre magam is rájöjjek. 37 év után most már ezt is leírhatom.
Szervezeti egység: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai végzettségek, képesitések:
- Gödöllői Agrártudományi Egyetem Üzemszervezési Szak, 1980-1985
- Végzettség: okleveles üzemszervező agrármérnök, mérlegképes könyvelő
- Gödöllői Agrártudományi Egyetem, 1986-1988: okleveles külgazdasági szakmérnök
Nemzetközi képzések:
- Univerversity Wageningen- University of Gödöllő, 1992: Marketing management
- Land O' Lakes, Inc.-University of Gödöllő, 1992: A marketing korszerű elvei
- Land O' Lakes, Inc.-University of Gödöllő, 1993: Logisztika
- Land O' Lakes, Inc.- University of Gödöllő,1995: Training of trainers
- CORNELL University The NY. St. College of Agriculture and Life Sciences International Agricultural Programm,
- Agricultural and Food Marketing, 1996
Tagság szakmai szervezetekben:
- 1991- Magyar Reklámszövetség
- 1995- Magyar Marketing Szövetség Oktatók Klubja
- 1996- EAAE
Munkahelyek és beosztások:
- 1985-1988: Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrárgazdaságtani Tanszék, Tanszéki mérnök
- 1988-1989: Pártalkalmazott, Tanszéki mérnök (másodállásban)
- 1989-1995: Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék, Egyetemi tanársegéd
- 1995-1997: Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék, Egyetemi adjunktus
- 1997 - : Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék, Egyetemi docens
- 2000 - : SZIE, Marketing és Menedzsment Tanszék tanszékvezető
Oktatott tárgyak:
- AGRÁRMARKETING (GTK)
- TERMÉKMARKETING (FKG, MTK,KTI)
- MARKETING MENEDZSMENT(GTK, FGK)
- MARKETING STRATÉGIA (FKG, KVA)
- MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ (GTK)
Főbb kutatási témák:
• ÉLELMISZERFOGYASZTÓI MAGATARTÁS
• MARKETING KOMMUNIKÁCÓS ESZKÖZÖK
• BOR MARKETING
Fontosabb kutatási pályázatokon való részvétel:
• OTKA 1991-94 Élelmiszerfogyasztói magatartási minták
• OTKA 1992-94 Szervezeti piaci magatartás
• OTKA 1995-97 Élelmiszerfogyasztói magatartási minták
• OTKA 2000-03 A bor értékének marketing eszközökkel befolyásolható elemei
Rereleváns konzultációs munkák:
- 1993: Kopconsult Kft. Marketing felmérés Németországban , A magyar borok keresleteről
- 1993: Atlaszpark, megvalósíthatósági tanulmány Expo rendezvénypályázat, Atlaszpark Kft.
- 1994: Chinoin, A sajtgyártással foglalkozó tejipari vállalatok helyzete Magyarországon
- 1995: Kékkúti ásványvizek piaci helyzetének kiskereskedői körben történő felmérése, KÉKKÚT Rt.
- 1996: KÉKKÚT Rt. termékmenedzseri kérdőiveire alapozott marketinginformációs rendszere, KÉKKÚT Rt.
- 1997: Zwack Rt. kiskereskedelmi szakbolthálózat felmérése
- 1997: Wolf Bergsrtasse INTERSNACKS Márkaelemzés
- 1999: NOVARTIS vetőmag piac kutasok
- 2000: NOVARTIS vetőmag piac kutasok
- 2000-2015: Innovációs kutatások
- 2019: Kürt Zrt., Vállalati stratégiai tanácsadás
Publikációk:
- Tudományos közlemények: ITT
- Jegyzet:
Papp J. – Szabó Z.(2003): Marketing kommunikáció I, SZIE, GTK, Egyetemi Jegyzet, Levelező Tagozat, Gödöllő, 2003
Papp J. (2003): Marketing kommunikáció II, SZIE, GTK, Egyetemi Jegyzet, Levelező Tagozat, Gödöllő, 2004
Papp J. – Szabó Z.(2003): Marketing stratégiák, SZIE, GTK, Egyetemi Jegyzet, Levelező Tagozat, Gödöllő, 2003
Papp János et.all: Marketing (Szerk : Horváth Á._Lehota J.), 2006 SZIE, GTK jegyzet
Választható szakdolgozati témák:
- Vállalatok átfogó marketing elemzése, tervezés
- Marketingkommuniációs tevékenységek elemzése
- Termékmarketing vizsgálata