Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban

Menü megjelenítése

Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban

Utolsó frissítés: 2023 április 20.

A képzés megnevezése: Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban

​​​​​​​A képzési program célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a szépségipar specifikus ügyfélkezelési alapjait, megismerjék az ügyfelek típusait, képesek legyenek a különböző ügyféltípusok elérésére, megszerzésére és megtartására, magabiztosan használják az egyes ügyfélkezelési technikákat.

Amivel a képzés során foglalkozunk:

  • Az ügyfelek típusai, elvárásai a szépségipari szolgáltatókkal szemben.
  • Az ügyfélhálózat kiépítésének módszerei.
  • Az ügyfelekkel való kommunikáció.
  • Az ügyfelek megtartásának, az ügyfélkör bővítésének lehetőségei.
  • A helyes és etikus szépségipari magatartás.

​​​​​​Munkaforma: online képzés (MS Teams)

Tervezett képzési idő összesen: 6 óra

A képzés ára: xxx Ft/fő

A jelentkezés módja: Jelentkezési lap pontos kitöltése és elküldése az alábbi emailre:

A képzés elvégzését igazoló dokumentum: Tanúsítvány*
​​​​​​​*A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.