Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban
Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban
Utolsó frissítés: 2023 április 20.
A képzés megnevezése: Hatékony ügyfélkezelés a szépségiparban
A képzési program célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a szépségipar specifikus ügyfélkezelési alapjait, megismerjék az ügyfelek típusait, képesek legyenek a különböző ügyféltípusok elérésére, megszerzésére és megtartására, magabiztosan használják az egyes ügyfélkezelési technikákat.
Amivel a képzés során foglalkozunk:
- Az ügyfelek típusai, elvárásai a szépségipari szolgáltatókkal szemben.
- Az ügyfélhálózat kiépítésének módszerei.
- Az ügyfelekkel való kommunikáció.
- Az ügyfelek megtartásának, az ügyfélkör bővítésének lehetőségei.
- A helyes és etikus szépségipari magatartás.
Munkaforma: online képzés (MS Teams)
Tervezett képzési idő összesen: 6 óra
A képzés ára: xxx Ft/fő
A jelentkezés módja: Jelentkezési lap pontos kitöltése és elküldése az alábbi emailre:
A képzés elvégzését igazoló dokumentum: Tanúsítvány*
*A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.