Horváth Ádám - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Horváth Ádám
Menü megjelenítése
Horváth Ádám
Utolsó frissítés: 2022 október 11.
Név: Horváth Ádám
Beosztás / munkakör: Egyetemi tanársegéd
Tudományos fokozat és megszerzésének éve: -
Telefonszám: +36 28 522-000 / 1996
E-mail cím: Horvath.Adam.Benedek@uni-mate.hu
Szervezeti egység, intézet neve: Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet, Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat:
- Murray State University, Murray, KY USA: PhD Research Scholar
- Szent István Egyetem: Nappali képzésben foglalkoztatott PhD hallgató
- Invitel Távközlési Zrt.: Sales Adminisztráció
- Abfox Internet Marketing Tanácsadó Kft.: Gyakornok online marketing területen
Végzettség, képesítés:
- Szent István Egyetem: Okleveles közgazdász marketing mesterképzési szakon
- Szent István Egyetem: Közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
Kutatási, tevékenységi terület:
- Filmek (és sorozatok), mint szolgáltatás-termékek.
- filmnézés és kapcsolódó fogyasztói magatartás.
- filmfogyasztáshoz kapcsolódó trendek.
- streaming szolgáltatók működése.
Kitüntetések, elismerések:
- Grassalkovich Ösztöndíj
- ICOM Best Paper
- Kari TDK 2. helyezés
- Szent István Egytem Doktori és Habilitációs Tanácsa TDK különdíj
Doktori képzés információi: https://doktori.hu/index.php?menuid=192&lang=HU&sz_ID=20706
Publikációs adatok: https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=authors&mode=browse&sel=10051377
Oktatott tárgyak:
- Agricultural Marketing
- Business marketing
- Marketing
- Marketing döntéstámogató rendszerek
- Marketing döntéstámogató rendszerek (haladó)
- Marketing of Biotechnological Products
- Marketingkutatás alapjai
- Szoftverek a marketingben
- Szoftverek a marketingkutatásban
Választható szakdolgozati témák:
- Egy vállalat marketing tevékenységének bemutatása és fogyasztói megítélésének vizsgálata
- Filmes merchandising alkalmazásának és fogyasztói megítélésének vizsgálata
- Filmes termékelhelyezés alkalmazása és annak fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata
- Hűségkártyák hatásának vizsgálata a vásárlói magatartásra
- Kulturális fogyasztáshoz (film, televízió) köthető fogyasztói magatartás vizsgálata