Horváth Ádám

Menü megjelenítése

Horváth Ádám

Utolsó frissítés: 2022 október 11.

Név: Horváth Ádám

Beosztás / munkakör: Egyetemi tanársegéd

Tudományos fokozat és megszerzésének éve: -

Telefonszám: +36 28 522-000 / 1996

E-mail cím: Horvath.Adam.Benedek@uni-mate.hu

Szervezeti egység, intézet neve: Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet, Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai tapasztalat:

  • Murray State University, Murray, KY USA: PhD Research Scholar
  • Szent István Egyetem: Nappali képzésben foglalkoztatott PhD hallgató
  • Invitel Távközlési Zrt.: Sales Adminisztráció
  • Abfox Internet Marketing Tanácsadó Kft.: Gyakornok online marketing területen

Végzettség, képesítés:

  • Szent István Egyetem: Okleveles közgazdász marketing mesterképzési szakon
  • Szent István Egyetem: Közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon

Kutatási, tevékenységi terület:

  • Filmek (és sorozatok), mint szolgáltatás-termékek.
  • filmnézés és kapcsolódó fogyasztói magatartás.
  • filmfogyasztáshoz kapcsolódó trendek.
  • streaming szolgáltatók működése.

 
Kitüntetések, elismerések:

  • Grassalkovich Ösztöndíj
  • ICOM Best Paper
  • Kari TDK 2. helyezés
  • Szent István Egytem Doktori és Habilitációs Tanácsa TDK különdíj

Doktori képzés információi: https://doktori.hu/index.php?menuid=192&lang=HU&sz_ID=20706

Publikációs adatok: https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=authors&mode=browse&sel=10051377​​​​​​​

Oktatott tárgyak:

  • Agricultural Marketing
  • Business marketing
  • Marketing
  • Marketing döntéstámogató rendszerek
  • Marketing döntéstámogató rendszerek (haladó)
  • Marketing of Biotechnological Products
  • Marketingkutatás alapjai
  • Szoftverek a marketingben
  • Szoftverek a marketingkutatásban

                                     
Választható szakdolgozati témák:

  • Egy vállalat marketing tevékenységének bemutatása és fogyasztói megítélésének vizsgálata
  • Filmes merchandising alkalmazásának és fogyasztói megítélésének vizsgálata
  • Filmes termékelhelyezés alkalmazása és annak fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata
  • Hűségkártyák hatásának vizsgálata a vásárlói magatartásra
  • Kulturális fogyasztáshoz (film, televízió) köthető fogyasztói magatartás vizsgálata