Vállalkozások a mindennapokban -Ügyfélkapcsolati menedzsment

Ügyfélkapcsolati menedzsment tanfolyam

Utolsó frissítés: 2023 július 13.

A képzés megnevezése: Vállalkozások a mindennapokban - Ügyfélkapcsolati menedzsment

​​​​​​​A képzési program célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék és elsajátítsák a  hatékony  ügyfélkezelés  alapjait,  az  ügyfelek  típusait, a különböző  ügyféltípusok  elérésére,  megszerzésére  és megtartására alkalmazható ügyfélkezelési technikákat.

Amivel a képzés során foglalkozunk:

  • Az ügyfélkezelés fogalma, folyamata
  • Ügyféltípusok
  • Ügyféligények és azok feltárása
  • Ügyfelek megszerzése és megtartása
  • Kommunikációs technikák az ügyfélkezelésben
  • CRM

​​​​​​

Munkaforma: online csoportos képzés (MS Teams) A minőségi képzésben való részvételhez jelentkezői oldalról szükséges technikai feltételek: kamera, hangfal, mikrofon

Tervezett képzési idő összesen: 6 óra

A képzés ára: 60.000 Ft + 27% áfa/fő (bruttó: 76.200 Ft)

A programba való bekapcsolódás feltétele: Középfokú iskolai végzettség

A jelentkezés módja: Jelentkezési lap pontos kitöltése és elküldése az alábbi emailre:

green@uni-mate.hu

​​​​​A képzés elvégzését igazoló dokumentum: Tanúsítvány*
​​​​​​​*A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.

​​​​​​​A képzés bejelentett felnőttképzésként valósul meg. (Nyilvántartási szám: B/2020/003047; E/2020/000248)