Vállalkozások a mindennapokban -Ügyfélkapcsolati menedzsment - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Vállalkozások a mindennapokban -Ügyfélkapcsolati menedzsment
Menü megjelenítése
Ügyfélkapcsolati menedzsment tanfolyam
Utolsó frissítés: 2023 július 13.
A képzés megnevezése: Vállalkozások a mindennapokban - Ügyfélkapcsolati menedzsment
A képzési program célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék és elsajátítsák a hatékony ügyfélkezelés alapjait, az ügyfelek típusait, a különböző ügyféltípusok elérésére, megszerzésére és megtartására alkalmazható ügyfélkezelési technikákat.
Amivel a képzés során foglalkozunk:
- Az ügyfélkezelés fogalma, folyamata
- Ügyféltípusok
- Ügyféligények és azok feltárása
- Ügyfelek megszerzése és megtartása
- Kommunikációs technikák az ügyfélkezelésben
- CRM
Munkaforma: online csoportos képzés (MS Teams) A minőségi képzésben való részvételhez jelentkezői oldalról szükséges technikai feltételek: kamera, hangfal, mikrofon
Tervezett képzési idő összesen: 6 óra
A képzés ára: 60.000 Ft + 27% áfa/fő (bruttó: 76.200 Ft)
A programba való bekapcsolódás feltétele: Középfokú iskolai végzettség
A jelentkezés módja: Jelentkezési lap pontos kitöltése és elküldése az alábbi emailre:
A képzés elvégzését igazoló dokumentum: Tanúsítvány*
*A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.
A képzés bejelentett felnőttképzésként valósul meg. (Nyilvántartási szám: B/2020/003047; E/2020/000248)