Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban

Menu Display

Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban

Last modified: 13. July 2023

A képzés megnevezése: Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban

​​​​​​​A képzési program célja:
A  képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék azagráriumban alkalmazható ügyfélkezelési  módszereket, illetve elsajátítsák az agrárspecifikus ügyfelek igényeinek feltárására, megszerzésére és  megtartására irányuló technikákat

Amivel a képzés során foglalkozunk:

  • Az ügyfélkezelés fogalma, folyamata
  • Ügyféltípusok az agráriumban
  • Ügyféligények és azok feltárása
  • Ügyfelek megszerzése és megtartása
  • Kommunikációs technikák az ügyfélkezelésben
  • CRM (ügyfélkezelési rendszer)

​​​​​​Munkaforma: online csoportos képzés (MS Teams) A minőségi képzésben való részvételhez jelentkezői oldalról szükséges technikai feltételek: kamera, hangfal, mikrofon

Tervezett képzési idő összesen: 10 óra

A képzés ára:  80.000 Ft + 27% áfa/fő (bruttó: 101.600 Ft )

​​​​​​​A programba való bekapcsolódás feltétele: Középfokú iskolai végzettség

A jelentkezés módja: Jelentkezési lap pontos kitöltése és elküldése az alábbi emailre:

green@uni-mate.hu

A képzés elvégzését igazoló dokumentum: Tanúsítvány*
​​​​​​​*A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.

A képzés bejelentett felnőttképzésként valósul meg. (Nyilvántartási szám: B/2020/003047; E/2020/000248)