Horváth Ádám Benedek - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Horváth Ádám Benedek
Horváth Ádám
Last modified: 15. March 2024
Horváth Ádám
egyetemi tanársegéd
tel.: : +36 28 522 000 / 1996
e-mail: horvath.adam.benedek@uni-mate.hu
Szakmai érdeklődési területem a film és a marketing, ezek minden fajta kapcsolódási pontjában igyekszem minél többet megtudni.
Szervezeti egység: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat:
• Murray State University, Murray, KY USA: PhD Research Scholar
• Szent István Egyetem: Nappali képzésben foglalkoztatott PhD hallgató
• Invitel Távközlési Zrt.: Sales Adminisztráció
• Abfox Internet Marketing Tanácsadó Kft.: Gyakornok online marketing területen
Végzettség, képesítés:
• Szent István Egyetem: Okleveles közgazdász marketing mesterképzési szakon
• Szent István Egyetem: Közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
Kutatási, tevékenységi terület:
• Filmek (és sorozatok), mint szolgáltatás-termékek
• filmnézés és kapcsolódó fogyasztói magatartás
• filmfogyasztáshoz kapcsolódó trendek
• streaming szolgáltatók működése
Kitüntetések, elismerések:
• Grassalkovich Ösztöndíj
• ICOM Best Paper
• Kari TDK 2. helyezés
• Szent István Egytem Doktori és Habilitációs Tanácsa TDK különdíj
Doktori képzés információi: ITT
Publikációs adatok: ITT
Oktatott tárgyak:
• Adatvezérelt marketingkutatás
• Agricultural Marketing
• Business marketing
• Értékesítési láncok
• Kvalitatív marketingkutatás
• Marketing
• Marketing döntéstámogató rendszerek
• Marketing of Agricultural Products
• Marketing of Biotechnological Products
• Marketing strategies
• Marketingkutatás
• Piackutatás
• Szoftverek a marketingben
Választható szakdolgozati témák:
• Egy vállalat marketing tevékenységének bemutatása és fogyasztói megítélésének vizsgálata
• Filmes merchandising alkalmazásának és fogyasztói megítélésének vizsgálata
• Filmes termékelhelyezés alkalmazása és annak fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata
• Hűségkártyák hatásának vizsgálata a vásárlói magatartásra
• Kulturális fogyasztáshoz (film, televízió) köthető fogyasztói magatartás vizsgálata