Szabóné Dr. Benedek Andrea - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Szabóné Dr. Benedek Andrea
Menu Display
Szabóné Dr. Benedek Andrea
Last modified: 15. March 2024
Név: Szabóné Benedek Andrea
Beosztás / munkakör: egyetemi docens
Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD 2004
Telefonszám: 0637/518-300
E-mail cím: Szabone.Benedek.Andrea@uni-mate.hu
Tanszék neve: Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):
2022.jan. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Agrár- és Élelmiszertudományi Intézet, Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
egyetemi docens
Vállalati innováció, Vállalkozás-innováció, Innováció módszertan, Marketingmenedzsment, Szolgáltatásmarketing és menedzsment, (angol és magyar nyelvű) oktatása, Fogyasztói magatartás (csak angolul), valamint Nemzetközi marketing, Business to business marketing (csak magyarul) c. tantárgyak oktatása.
Rendszeres publikációs tevékenység és részvétel hazai és nemzetközi tudományos fórumokon.
Felsőoktatási és alkalmazott kutatási projektekben pályázatírói és projekt végrehajtási feladatok ellátása. Vezetés és szervezés szak szakkordinátora 2024. januárig.
2021. febr.-dec. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, GTI, Marketing és Kereskedelemi Tanszék
egyetemi docens
Vállalati innováció, Vállalkozás-innováció, Innováció módszertan, Marketingmenedzsment, Szolgáltatásmarketing és menedzsment, (angol és magyar nyelvű) oktatása, Fogyasztói magatartás (csak angolul), valamint Nemzetközi marketing, Business to business marketing (csak magyarul) c. tantárgyak oktatása.
Rendszeres publikációs tevékenység és részvétel hazai és nemzetközi tudományos fórumokon.
Felsőoktatási és alkalmazott kutatási projektekben pályázatírói és projekt végrehajtási feladatok ellátása. Vezetés és szervezés szak szakkordinátora.
2020- 2021 Szent István Egyetem, KRK, Pénzügyi és Marketing Intézet
egyetemi docens
Vállalati innováció, Vállalkozás-innováció, Innováció módszertan, Marketingmenedzsment, Szolgáltatásmarketing és menedzsment (angol és magyar nyelvű) oktatása, Fogyasztói magatartás (csak angolul), valamint Nemzetközi marketing, Business to business marketing (csak magyarul) c. tantárgyak oktatása.
Rendszeres publikációs tevékenység és részvétel hazai és nemzetközi tudományos fórumokon.
Felsőoktatási és alkalmazott kutatási projektekben pályázatírói és projekt végrehajtási feladatok ellátása.
Az SZIE Károly Róbert Kar Kari Tudományos Bizottságának Tagja. SZIE Károly Róbert Campus vezetés és szervezés szak szakkordinátora.
2016–2020 Eszterházy Károly Egyetem, Üzleti Tudományok Intézete, Marketing és Vendéglátás Tanszék
Beosztás: adjunktus
Feladatkör: Vállalati innováció, Vállalkozás-innováció, Innováció módszertan, Marketingmenedzsment, Szolgáltatásmarketing és menedzsment, Összehasonlító közgazdaságtan (angol és magyar nyelvű) oktatása, Fogyasztói magatartás (csak angolul), valamint Nemzetközi marketing, Business to business marketing (csak magyarul) c. tantárgyak oktatása.
Rendszeres publikációs tevékenység és részvétel hazai és nemzetközi tudományos fórumokon.
Felsőoktatási és alkalmazott kutatási projektekben pályázatírói és projekt végrehajtási feladatok ellátása.
Az EKE GTK-n a TDK Bizottság elnöke.
2015–2016 Károly Róbert Főiskola, Üzleti Tudományok Intézet
Beosztás: adjunktus
Feladatkör: Vállalati innováció, Vállalkozás-innováció, Innováció módszertan, Marketingmenedzsment, Szolgáltatásmarketing, Összehasonlító közgazdaságtan oktatása, Fogyasztói magatartás (csak angolul), valamint Nemzetközi marketing, Business to business marketing (csak magyarul) c. tantárgyak oktatása a BSc kereskedelem és marketing szakirányos hallgatók számára.
Rendszeres publikációs tevékenység és részvétel hazai és nemzetközi tudományos fórumokon.
A Főiskolán folyó tehetséggondozó munkában való aktív részvétel.
2009–2015 Károly Róbert Főiskola, GTTK, Marketing és Menedzsment Tanszék
Beosztás: tanársegéd
Feladatkör: Marketing alapismeretek c. tantárgy oktatása valamennyi szakirány számára. Fogyasztói magatartás, Kapcsolati marketing, Nemzetközi marketing, Business to Business marketing c. tantárgyak oktatása a kereskedelem és marketing szakirányos hallgatók számára.
Rendszeres publikációs tevékenység és részvétel hazai és nemzetközi tudományos fórumokon.
A Főiskolán folyó tehetséggondozó munkában való aktív részvétel.
Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve):
Doktori (PhD) tanulmányok, fokozatszerzés
2014 PhD fokozat megszerzése: Szent István Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
Doktori (PhD) értekezés címe: A CSR-gyakorlat vizsgálata a vállalatvezetői értékek és attitűdök tükrében
Egyetemi tanulmányok
2009 Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, okleveles közgazdász, (gazdálkodás szak, marketing szakirány)
Főiskolai tanulmányok
2006 Budapesti Gazdaságtudományi Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar, közgazdász, (nemzetközi kommunikáció szak, EU-kapcsolatok szakirány)
Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban):
innováció a fenntarthatóságért
Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):
- Károly Róbert Főiskola – kiemelkedő tudományos munkáért járó elismerő oklevél -Rektori Dicséret, Gyöngyös (2014)
- Eszterházy Károly Egyetem Intézményi Tudományos Diákköri Bizottság – elismerő oklevél az Országos Tudományos Diákköri Konferencia mentori tevékenységért - Rektori Dicséret, Eger (2017)
- Országos Tudományos Diákköri Tanács - Bíráló bizottsági munkáért járó elismerő oklevél, Pécs (2019)
- Országos Tudományos Diákköri Tanács - Elismerő oklevél témavezetői tevékenységért, Pécs (2019)
- Országos Tudományos Diákköri Tanács - Bíráló bizottsági munkáért járó elismerő oklevél, Sopron (2021)
- Országos Tudományos Diákköri Tanács - Elismerő oklevél témavezetői tevékenységért, Sopron (2021) stb…
Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra):
Szabóné Benedek Andrea - ODT Személyi adatlap (doktori.hu)
Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára):
Benedek Andrea (Közgazdaságtudomány) (MTMT)
Közleményeim - Közlemény - Mtmt2
Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak):
- Innováció módszertan (MSc)
- Vállalkozás-innováció (MSc)
- Innovációmarketing (MSc)
- Innovációmenedzsment (BSc)
- Business to business marketing (BSc)
- Nemzetközi marketing (BSc)
- Marketingmenedzsment (BSc)
- Közösségi média marketing (BSc, FOSZK)
Angol nyelven:
- Innovation Methodology (MSc)
- Business Innovation (MSc)
- Corporate Innovation (MSc)
- Service marketing and management (MSc,)
Választható szakdolgozati témák ( max. 5 db):
fenntarthatóság, vállalatok társadalmi felelősségvállalása, innováció, marketing témakörök