Dr. Kovács Annamária - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Dr. Kovács Annamária
Dr. Kovács Annamária
Utolsó frissítés: 2024 március 15.
Név: Dr. Kovács Annamária
Beosztás / munkakör: egyetemi docens
Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD, 2009.
Telefonszám: +36-30-851-9049
E-mail cím: kovacs.annamaria@uni-mate.hu
Tanszék neve: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):
- FIBL (Forschungsinstitut für biologischen Landbau), Svájc, kutató (2004-2005)
- Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve):
- Gazdasági agrármérnök, Agármarketing szakirány, Szent István Egyetem (1998-2003)
- Gazdasági szakfordító, Német nyelv, Szent István Egyetem (1998-2003)
- Egészségügyi Szakmenedzser, Szent István Egyetem (2008-2010)
Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban):
marketing, fogyasztói magatartás, társadalmi felelősségvállalás, ökoélelmiszerek
Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):
- 2002: SZIE GTK Tanulmányi Nívódíj
- 2003: SZIE GTK Tanulmányi Nívódíj
- 2006: Szent István Ösztöndíj
- 2008: Magyar Tudományos Akadémia, Marketing Tudományi Bizottság, Kürthy Pál Emlékdíj
Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra):
Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára):
https://m2.mtmt.hu/frontend/#view/Publication/SmartQuery/1127/
Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak):
- Fogyasztói magatartás
- Fenntartható fogyasztói magatartás
- Biotechnológiai termékek marketingje
- Marketing
- Élelmiszermarketing
- Élelmiszergazdasági marketing
- Termékmarketing
- Termékmarketing és kereskedelem
- Agrármarketing
- Agrártermékek marketingje
- Vetőmag marketing és kereskedelem
- Marketingmenedzsment alapjai
Választható szakdolgozati témák ( max. 5 db):
- A fogyasztói magatartás átfogó elemzése konkrét termék, termékcsoport, márka esetében
- Generációs marketing (Valamely generáció átfogó jellemzése, vagy különböző generációk összehasonlító elemzése)
- Zöld marketing
- Társadalmi felelősségvállalás (CSR) egy konkrét cég/intézmény esetében, egy konkrét ágazatban
- Az ökológiai mezőgazdaság marketingje