Dr. Kovács Annamária

Dr. Kovács Annamária

Utolsó frissítés: 2024 március 15.

Név: Dr. Kovács Annamária

Beosztás / munkakör: egyetemi docens

Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD, 2009.

Telefonszám: +36-30-851-9049

E-mail cím: kovacs.annamaria@uni-mate.hu

Tanszék neve: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):

  • FIBL (Forschungsinstitut für biologischen Landbau), Svájc, kutató (2004-2005)
  • Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve):
  • Gazdasági agrármérnök, Agármarketing szakirány, Szent István Egyetem (1998-2003)
  • Gazdasági szakfordító, Német nyelv, Szent István Egyetem (1998-2003)
  • Egészségügyi Szakmenedzser, Szent István Egyetem (2008-2010)

Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban):

marketing, fogyasztói magatartás, társadalmi felelősségvállalás, ökoélelmiszerek

Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):

  • 2002: SZIE GTK Tanulmányi Nívódíj
  • 2003: SZIE GTK Tanulmányi Nívódíj
  • 2006: Szent István Ösztöndíj
  • 2008: Magyar Tudományos Akadémia, Marketing Tudományi Bizottság, Kürthy Pál Emlékdíj

Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra):  

Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára):

https://m2.mtmt.hu/frontend/#view/Publication/SmartQuery/1127/

Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak):

  • Fogyasztói magatartás
  • Fenntartható fogyasztói magatartás
  • Biotechnológiai termékek marketingje
  • Marketing
  • Élelmiszermarketing
  • Élelmiszergazdasági marketing
  • Termékmarketing
  • Termékmarketing és kereskedelem
  • Agrármarketing
  • Agrártermékek marketingje
  • Vetőmag marketing és kereskedelem
  • Marketingmenedzsment alapjai

Választható szakdolgozati témák ( max. 5 db):

  • A fogyasztói magatartás átfogó elemzése konkrét termék, termékcsoport, márka esetében
  • Generációs marketing (Valamely generáció átfogó jellemzése, vagy különböző generációk összehasonlító elemzése)
  • Zöld marketing
  • Társadalmi felelősségvállalás (CSR) egy konkrét cég/intézmény esetében, egy konkrét ágazatban
  • Az ökológiai mezőgazdaság marketingje