Dr. Szendrő Katalin - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Dr. Szendrő Katalin
Menü megjelenítése
Dr. Szendrő Katalin
Utolsó frissítés: 2024 március 15.
Név: Szendrő Katalin
Beosztás / munkakör: egyetemi docens
Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD, 2014
Telefonszám: +36 82 505-800
E-mail cím: szendro.katalin@uni-mate.hu
Tanszék neve: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):
- Quantis Zürich (2013), gyakornok
- Human Exchange Alapítvány (2009-2010), szakmai vezető
- Avante IT, Ausztrália (2007), marketing gyakornok
- Volvo Cars Australia, Land Rover Australia (2006), marketing gyakornok
- OTP Bank Nyrt. (2005)
- ES-Elektronika Kft. (2000-2004)
- Jetwing Hungary Kft. (2000)
Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve ):
- Kaposvári Egyetem – Gazdálkodás- és szervezéstudományok Doktori Iskola (2010-2013)
- Pécsi Tudományegyetem (Middlesex University) (2007-2009), MSc in Applied Management (angol nyelven)
- Sydney College of Business and Information Technology (2007)
- Szolnoki Főiskola (2000-2004)
Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban): Agrárökonómia és -marketing
Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):
- Bolyai János Kutatási Ösztöndíj (2023-)
- Bolyai+ Felsőoktatási Fiatal Oktatói, Kutatói Ösztöndíj (2019-2020)
- Kiváló dolgozó (2017)
- Bolyai János Kutatási Ösztöndíj (2015-2020)
- Jedlik Ányos Ösztöndíj (2013-2014)
Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra): https://doktori.hu/index.php?menuid=192&lang=HU&sz_ID=24328
Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára): https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=authors&mode=browse&sel=10027467
Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak): marketingkommunikáció, e-kereskedelem, smart technológiák marketingje
Választható szakdolgozati témák (max. 5 db):
- A húsmentes húsból készült ételek fogyasztói megítélése Magyarországon
- Consumer perception of meatless meals in Hungary
- Rovaralapú élelmiszerek fogyasztói megítélése
- Az e-kereskedelem jelene és jövője. Elemző értékelés egy konkrét vállalat példáján keresztül.
- The present and the future of e-commerce. Analytical evaluation through the example of a specific company.