Dr. Szendrő Katalin

Menü megjelenítése

Dr. Szendrő Katalin

Utolsó frissítés: 2024 március 15.


 

Név: Szendrő Katalin

Beosztás / munkakör: egyetemi docens

Tudományos fokozat és megszerzésének éve: PhD, 2014

Telefonszám: +36 82 505-800

E-mail cím: szendro.katalin@uni-mate.hu

Tanszék neve: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai tapasztalat (Korábbi munkahelyek, beosztások, szakmai szempontból fontos megbízások):

  • Quantis Zürich (2013), gyakornok
  • Human Exchange Alapítvány (2009-2010), szakmai vezető
  • Avante IT, Ausztrália (2007), marketing gyakornok
  • Volvo Cars Australia, Land Rover Australia (2006), marketing gyakornok
  • OTP Bank Nyrt. (2005)
  • ES-Elektronika Kft. (2000-2004)
  • Jetwing Hungary Kft. (2000)

Végzettség, képesítés (Oktatást / képzést nyújtó intézmény neve, időtartam, végzettség neve ):

  • Kaposvári Egyetem – Gazdálkodás- és szervezéstudományok Doktori Iskola (2010-2013)
  • Pécsi Tudományegyetem (Middlesex University) (2007-2009), MSc in Applied Management (angol nyelven)
  • Sydney College of Business and Information Technology (2007)
  • Szolnoki Főiskola (2000-2004)

Kutatási, tevékenységi terület (kulcsszavakban): Agrárökonómia és -marketing

Kitüntetések, elismerések (max. 5 db):

  • Bolyai János Kutatási Ösztöndíj (2023-)
  • Bolyai+ Felsőoktatási Fiatal Oktatói, Kutatói Ösztöndíj (2019-2020)
  • Kiváló dolgozó (2017)
  • Bolyai János Kutatási Ösztöndíj (2015-2020)
  • Jedlik Ányos Ösztöndíj (2013-2014)

Doktori képzés információi (link a doktori.hu-ra):  https://doktori.hu/index.php?menuid=192&lang=HU&sz_ID=24328

Publikációs adatok (link az MTMT-ben megadott publikációs listára): https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=authors&mode=browse&sel=10027467

Oktatott tárgyak (aktuálisan, a jelenleg oktatott tárgyak): marketingkommunikáció, e-kereskedelem, smart technológiák marketingje

Választható szakdolgozati témák (max. 5 db):

  • A húsmentes húsból készült ételek fogyasztói megítélése Magyarországon
  • Consumer perception of meatless meals in Hungary
  • Rovaralapú élelmiszerek fogyasztói megítélése
  • Az e-kereskedelem jelene és jövője. Elemző értékelés egy konkrét vállalat példáján keresztül.
  • The present and the future of e-commerce. Analytical evaluation through the example of a specific company.