Dr. Taralik Krisztina

Dr. Taralik Krisztina

Utolsó frissítés: 2022 október 13.



​​​​​​​​​​​​​​Dr. Taralik Krisztina
egyetemi docens
Mezőgazdaságtudomány kandidátusa 1999
tel.: + 36 37 / 518 300 / 445
e-mail: taralik.krisztina@uni-mate.hu

Szervezeti egység: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai tapasztalat:
•    1993-tól a MATE jogelőd intézményénél a Magyar Tudományos Akadémia doktori képzésének nappali ösztöndíjasa.
•    1997-től a MATE jogelőd intézményénél Marketing és Vezetéstudományi tanszékén; beosztás: tanszéki mérnök, majd 1999-től tanársegéd, 2000-től főiskolai adjunktus
•    2001-től Vállalatgazdasági tanszék, főiskolai adjunktus, 2002-től főiskolai docens,
•    2012-től Üzleti Tudományok Intézete, főiskolai docens, 2015-től  egyetemi docens
•    2016-tól EKE Károly Róbert Campus, Menedzsment tanszék, tanszékvezető és a Gazdálkodási és menedzsment szak szakkoordinátora
•    2020-tól SZIE Károly Róbert Campus, Pénzügyi és marketing intézet, intézetvezető
•    2021.02.01-től MATE egyetemi docens; Gazdálkodási és menedzsment szak szakkoordinátora

Végzettség, képesítés:
•    1992 Okleveles agrármérnök (Gödöllői Agrártudományi Egyetem; ma: SZIE)
•    1999 A mezőgazdaság tudomány kandidátusa
•    2000 Marketing másoddiploma (Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem; ma: Corvinus)

Kutatási, tevékenységi terület: marketing, digitális marketing, fogyasztói magatartás, vásárlási élmény

Publikációs adatok: ITT

Oktatott tárgyak:

  • Magyar nyelven oktatott tárgyak: E-marketing e-business, Digitális marketing, Termék és árpolitika, Marketingkutatás, Piackutatás, PR és arculattervezés
  • Angol nyelven oktatott tantárgyak: Piackutatás, Marketing, E-marketing e-business

Választható szakdolgozati témák:
•    Egy szervezet marketingtevékenységének, vagy valamely marketingaktivitásának elemzése.
•    Egy márka piaci pozíciójának, és a márkamenedzsmentjének elemzése
•    Fogyasztói magatartás és/vagy vásárlási szokások vizsgálata egy adott termék / szolgáltatás piacán.
•    Inbound marketing eszközei és alkalmazása egy adott vállalat marketingtevékenységében.
•    Ügyfélélmény (CX) és felhasználói (offline/online) élmény (UX, DX) megvalósulása a gyakorlatban