Dr. Taralik Krisztina - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Dr. Taralik Krisztina
Dr. Taralik Krisztina
Utolsó frissítés: 2022 október 13.
Dr. Taralik Krisztina
egyetemi docens
Mezőgazdaságtudomány kandidátusa 1999
tel.: + 36 37 / 518 300 / 445
e-mail: taralik.krisztina@uni-mate.hu
Szervezeti egység: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék
Szakmai tapasztalat:
• 1993-tól a MATE jogelőd intézményénél a Magyar Tudományos Akadémia doktori képzésének nappali ösztöndíjasa.
• 1997-től a MATE jogelőd intézményénél Marketing és Vezetéstudományi tanszékén; beosztás: tanszéki mérnök, majd 1999-től tanársegéd, 2000-től főiskolai adjunktus
• 2001-től Vállalatgazdasági tanszék, főiskolai adjunktus, 2002-től főiskolai docens,
• 2012-től Üzleti Tudományok Intézete, főiskolai docens, 2015-től egyetemi docens
• 2016-tól EKE Károly Róbert Campus, Menedzsment tanszék, tanszékvezető és a Gazdálkodási és menedzsment szak szakkoordinátora
• 2020-tól SZIE Károly Róbert Campus, Pénzügyi és marketing intézet, intézetvezető
• 2021.02.01-től MATE egyetemi docens; Gazdálkodási és menedzsment szak szakkoordinátora
Végzettség, képesítés:
• 1992 Okleveles agrármérnök (Gödöllői Agrártudományi Egyetem; ma: SZIE)
• 1999 A mezőgazdaság tudomány kandidátusa
• 2000 Marketing másoddiploma (Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem; ma: Corvinus)
Kutatási, tevékenységi terület: marketing, digitális marketing, fogyasztói magatartás, vásárlási élmény
Publikációs adatok: ITT
Oktatott tárgyak:
- Magyar nyelven oktatott tárgyak: E-marketing e-business, Digitális marketing, Termék és árpolitika, Marketingkutatás, Piackutatás, PR és arculattervezés
- Angol nyelven oktatott tantárgyak: Piackutatás, Marketing, E-marketing e-business
Választható szakdolgozati témák:
• Egy szervezet marketingtevékenységének, vagy valamely marketingaktivitásának elemzése.
• Egy márka piaci pozíciójának, és a márkamenedzsmentjének elemzése
• Fogyasztói magatartás és/vagy vásárlási szokások vizsgálata egy adott termék / szolgáltatás piacán.
• Inbound marketing eszközei és alkalmazása egy adott vállalat marketingtevékenységében.
• Ügyfélélmény (CX) és felhasználói (offline/online) élmény (UX, DX) megvalósulása a gyakorlatban