Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban - Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet
Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban
Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban
Utolsó frissítés: 2023 július 13.
A képzés megnevezése: Hatékony ügyfélkezelés az agráriumban
A képzési program célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék azagráriumban alkalmazható ügyfélkezelési módszereket, illetve elsajátítsák az agrárspecifikus ügyfelek igényeinek feltárására, megszerzésére és megtartására irányuló technikákat
Amivel a képzés során foglalkozunk:
- Az ügyfélkezelés fogalma, folyamata
- Ügyféltípusok az agráriumban
- Ügyféligények és azok feltárása
- Ügyfelek megszerzése és megtartása
- Kommunikációs technikák az ügyfélkezelésben
- CRM (ügyfélkezelési rendszer)
Munkaforma: online csoportos képzés (MS Teams) A minőségi képzésben való részvételhez jelentkezői oldalról szükséges technikai feltételek: kamera, hangfal, mikrofon
Tervezett képzési idő összesen: 10 óra
A képzés ára: 80.000 Ft + 27% áfa/fő (bruttó: 101.600 Ft )
A programba való bekapcsolódás feltétele: Középfokú iskolai végzettség
A jelentkezés módja: Jelentkezési lap pontos kitöltése és elküldése az alábbi emailre:
A képzés elvégzését igazoló dokumentum: Tanúsítvány*
*A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.
A képzés bejelentett felnőttképzésként valósul meg. (Nyilvántartási szám: B/2020/003047; E/2020/000248)