Horváth Ádám Benedek

Horváth Ádám

Utolsó frissítés: 2024 március 15.



Horváth Ádám
egyetemi tanársegéd
tel.: : +36 28 522 000 / 1996
e-mail: horvath.adam.benedek@uni-mate.hu

Szakmai érdeklődési területem a film és a marketing, ezek minden fajta kapcsolódási pontjában igyekszem minél többet megtudni.

Szervezeti egység: Agrárlogisztika, Kereskedelem és Marketing Tanszék

Szakmai tapasztalat:
•    Murray State University, Murray, KY USA: PhD Research Scholar
•    Szent István Egyetem: Nappali képzésben foglalkoztatott PhD hallgató
•    Invitel Távközlési Zrt.: Sales Adminisztráció
•    Abfox Internet Marketing Tanácsadó Kft.: Gyakornok online marketing területen

Végzettség, képesítés:
•    Szent István Egyetem: Okleveles közgazdász marketing mesterképzési szakon
•    Szent István Egyetem: Közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon

Kutatási, tevékenységi terület:
•    Filmek (és sorozatok), mint szolgáltatás-termékek
•    filmnézés és kapcsolódó fogyasztói magatartás
•    filmfogyasztáshoz kapcsolódó trendek
•    streaming szolgáltatók működése

Kitüntetések, elismerések:
•    Grassalkovich Ösztöndíj
•    ICOM Best Paper
•    Kari TDK 2. helyezés
•    Szent István Egytem Doktori és Habilitációs Tanácsa TDK különdíj

Doktori képzés információi: ITT
Publikációs adatok: ITT

Oktatott tárgyak:

•    Adatvezérelt marketingkutatás

•    Agricultural Marketing

•    Business marketing

•    Értékesítési láncok

•    Kvalitatív marketingkutatás

•    Marketing

•    Marketing döntéstámogató rendszerek

•    Marketing of Agricultural Products

•    Marketing of Biotechnological Products

•    Marketing strategies

•    Marketingkutatás

•    Piackutatás

•    Szoftverek a marketingben


                                     
Választható szakdolgozati témák:
•    Egy vállalat marketing tevékenységének bemutatása és fogyasztói megítélésének vizsgálata
•    Filmes merchandising alkalmazásának és fogyasztói megítélésének vizsgálata
•    Filmes termékelhelyezés alkalmazása és annak fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata
•    Hűségkártyák hatásának vizsgálata a vásárlói magatartásra
•    Kulturális fogyasztáshoz (film, televízió) köthető fogyasztói magatartás vizsgálata